Strona o fotograf Ostrów Wlkp « Fotograf – serwis o fotografii ...
samochód ciężarowy zakup przez firmę
samochód terenowy który mało pali
samochód nie trzyma obrotów przy hamowaniu
samochód 1000 PCC tylko kupujący
chce sprzedać radio samochodowe
Chicco Zenith fotelik samochodowy
chce wziąć samochód w lesing
chce otworzyc myjnie samochodowa
chce otworzyć kosmetykę samochodowa
chce kupić samochód w Monachium
  • 2-metylopentan wzr pstrukturalny
  • mosella
  • specja wiejski
  • counter strike 1.6 keygen
  • melchicki patriarcha Antiochii
  • widnik Galeria Wenus

  • Strona o fotograf Ostrów Wlkp « Fotograf – serwis o fotografii ...

    Temat: "nowy" Logan z Francji -auto demonstracyjne
    do alepkoz- z tym przebiegiem to nie ma co przesadzać. Czy samochód był używany można stwierdzić po jego dokładnym obejrzeniu. Sam fakt rdzawego nalotu na półosiach, tarczach hamulcowych świadczy, iż raczej nie był eksploatowany. Sam stan powłoki lakierniczej, ewentualne zacieki czy drobne wady mogą być wadami fabrycznymi. Można to stwierdzić po dokładnych oględzinach lakieru. Położony w warsztacie (głównie metalik) zawsze będzie się trochę różnił od fabrycznego grubościa ziarna oraz odcieniem oraz jakością. Jak równiez wiadomo jako auta demonstracyjne używa się samochodów z różnymi drobnymi wadami zewnętrznymi gdyż kto oprócz mieszkańców europy wschodniej kupi np. we Francji auto z wadami.
    Pozdrawiam
    Źródło: logan.fora.pl/a/a,93.html



    Temat: [XK'06 3.0] Czy przebieg >200kkm to duzo dla tego modelu
    Przebieg sugeruje dluzsze trasy - 50,000 rocznie (ja krece ok 40,000 rocznie w ukkladzie 80% po Warszawie). Zakladam, ze w kierunku na zach Europy, hak (bo ma) - ciaganie przyczepy/lawety.

    Samochod prawdopodobnie latal na dluzszych odcinkach PL-Holandia/Belgia/Francja/Wlochy i mogl byc uzywany jako ciagnik do lawety...?

    Macie jakies sugestie? Co moze byc jeszcze wyeksploatowane po takim uzytkowaniu samochodu?

    robert
    Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=45343


    Temat: usuwanie postów o "zwiększaniu mocy"

    Mamy wolny kraj, każdy może pisać różne rzeczy. Odpowiem Ci co ja bym zrobił.
    Nie rejestrował. Dlaczego ? Dlatego że mam zapis na fakturze który przenosi całą odpowiedzialność na osobę która wystawiła fakturę.
    Problem polega na tym, że ukarany za posiadanie broni pneumatycznej zostanie własciciel a nie sklep. oczywiście przysługuje regres w stosunku do sklepu, ale tylko w zakresie ew. zwrotu pieniędzy za fakt, że zostałes wprowadzony w błąd. Jak słusznie zauważyłeś wątpię żeby ktoś z KG odmówił rejestracji bo na fakturze jest opis <17Juli

    PS:Przypomina mi to trochę sprawę kupna używanego samochodu z Francji (poruszał tą sprawę J.Weiss) gdzie trzeba dostarczyć zaswiadczenie, że Francja jest w Unii Europejskiej i zapłacic za to 200zł z hakiem :D
    Źródło: 212.122.221.133/viewtopic.php?t=44581


    Temat: Chcę kupić Renault Megane I, czy to auto godne polecenia?
    Witam wszytskich!
    Ponieważ zamierzam dołaczyć do grona szanownych uzytkowników samochodu marki Reanault bardzo proszę o pomoc.
    Tak jak w temacie chcę kupić Renault Megane I (hatchback) z 1997 roku, silnik 1,6 benzyna, 137 tys przebiegu. Auto używane z Niemiec. Wszystko wygląda ok, mechanik ocenił stan na dobry. Jednak na róznych forach dużo się złego naczytałem ogólnie o Renault. Nie wiem czy to ogolna awersja do francuskich aut, czy może faktycznie te auta są zawodne i dość często psuja się w nim różne rzeczy. Proszę o odpowiedź, właśnie co do tej zawodności, oraz jaka jest ogólna eksploatacja auta, spalanie, zamienne części czy są drogie? Dziękuje z góry!
    Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=710


    Temat: Tani samochód do bardzo nieintensywnej eksploatacji
    Padło i na mnie - potrzebuję samochodu :/

    Choć cel wspólny, to założenia całkowicie odmienne od sąsiedniego wątku. Mianowicie:
    * bardzo mało jeżdżenia (na oko do 200km miesięcznie)
    * używany przez studenta, typowa jazda po mieście (choć to bardziej wieś przypomina, na Lazurowym Wybrzeżu)
    * budżet to 2000 euro (+/- 50%)
    * będzie to pierwszy samochód, nie ma pod ręką nikogo z dużym doświadczeniem
    * wszystkie legendy o Francuskich kierowcach są prawdziwe (przeciętny wiek samochodu w momencie pierwszego wgniecenia to pół roku)
    * ewentualne naprawy są przepaskudnie drogie (nie słyszałem aby ktoś się wywinął kwotą mniejszą niż 500 euro za dowolną pierdółkę, choć za dużo też nie słyszałem)
    * samochód ma mi służyć przez jakieś 8 miesięcy, potem pewnie poleci dalej

    Brzmi źle? Cóż, mimo zbliżająćej się sesji właśnie kupno samochodu jest moim głównym źródłem irytacji... Do tego dochodzi ubezpieczenie (według pierwszego źródła informacji na początek stawka dla mnie to około 1000 euro rocznie), ale to i tak trzeba będzie kiedyś przejść.

    Dla ułatwienia podam adres lokalnych anonsów(ustawione na moją oklicę i cenę do 2000EUR):
    http://www.leboncoin.fr/l...=&zz=ex%3A75001

    Co byście na moim miejscu wybrali?
    Źródło: pentax.org.pl/viewtopic.php?t=28673


    Temat: MG ZS - co o nim powiecie?
    Ceny aut używanych we Francji są wysokie, natomiast bardzo drastycznie spadają po orzeczeniu czegoś w rodzaju naszej "szkody całkowitej". Dlatego znakomita większość francuzow jest po raczej większych niż mniejszych dzwonach. Pogadaj ze Sprzedającym, może ma zdjęcia samochodu przed naprawą - nie zaznaczył że samochód jest bezwypadkowy, więc może być w porządku i uczciwie Ci przedstawi co i jak. Jeżeli nic poważnego to można chyba się zastanawiać nad oględzinami w realu, cena jest niziutka...
    Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=29701


    Temat: ceny do 214,218,220

    Witam
    Przymierzam sie do kupna rovera 214-gaz,218 Diesel(95-kanciasty), tylko że
    mam dylemat.
    Jak wygląda sprawa z częściami do tego samochodu , dostępność,ceny
    (używane nowe)?
    np, jakaś półośka, przegub,amortyzatory,
    wszyscy znajomi mi odradzają, twierdząc że ceny mnie zjedzą a mi akurat to
    autko się podoba .
    Piotrek

    Jest to temat który często powraca na grupę.
    Akurat pytasz o "kanciaka" (mój to "okraglak"), więc może ktoś z
    właścicieli sie wypowie bardziej precyzyjnie. Z tego co wiem, nie ma
    wiekszego problemu z częściami, trzeba tylko wiedziec do którego sklepu
    wejść. Na rynku części jest trochę, pasują równiez te od hondy concerto a
    i zamienniki w rozsądnej cenie sie znajdzie. Problem z częściami jest tym
    mniejszy, im w większym mieście mieszkasz. Jednak ze stwierdzeniem, że
    ceny Cę zjedzą nie jest tutaj na miejscu. Porównaj z cenami aut
    francuskich
    Na pewno dokładnie należy obejrzeć przed zakupem auto. Im więcej teraz
    poswięcisz na to czasu, tym więcej radości sprawi Tobie użytkowanie. Jeden
    z wiekszych wydatków jaki może Cię czekac to rozrząd - zapytaj, kiedy był
    zmieniany i żądaj rachunku na potwierdzenie. Ale to reguła stosowana do
    wszystkich uzywanych aut, bez wzgledu na markę
    Pozdr!
    --
    Piciu
    Poznań
    z klubową naklejką
    (był: VW Golf TDi 110 KM)
    200 1,4i 8V '97
    // Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
    Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=8033


    Temat: Problem z Toyota Rav4 - ASO nawet nie wie co z nim nie tak !
    Mam duzy problem z moim samochodem. PROSZE O POMOC!

    - Toyota Rav 4 2004r D4D 2,0 116kW

    Kupiłem Toyote w Kwietniu 2009r. - auto wydawało sie atrakcyjne.
    Usterkami w aucie byl problem z pierwszym porannym odpalaniem (odpal po jakies 3/4 razie) wypouszczajac kupe czarnego dymu.
    Auto nastepne razy odpalalo o wiele lepiej ale mial slabe przyspieszenie na wysokich obrotach.

    Mechanik z serwisu Toyoty sprawdzil auto, zmienil filtr paliwa i stwierdzil ze powinienem dolac dopalacza i wlac lepszego diesla.

    auto moze zachowywalo sie troszke lepiej ale daleko mu do idealu.

    Wiec mechanik dokladnie sprawdzil silnik i stwierdzil ze jest tak zajechany ze najtaniej i najlepiej bedzie jak go kupie inny uzywany i wykorzystujac swiece (byly regenerowane) oraz pompe i stworzy z tego cos super.

    po 2tyg auto odebralem i sprawdzilem jezdzac nim przez jakies 100km
    wszystko wygladalo super. zmienilem opony na zimowki i postanowilem wybrac sie nim do Francji (wczesniej opony byly 235 60 r 16) a wstawilem mniejsze 225 60 r 16.Po jakis 200km zaczely sie problemy z ponownym odpalaniem a po paru godzinach na rondzie wlaczyly mi sie kontrolki vsc trc oraz kontrolka silnika. Silnik stracil moc i zgasł. po paru probach odpalilem go ale kontrolka silnika pozostala. na niskich obrotach pojawialy sie ponownie kontrolki vsc trc i silnik gasl. przez tydzien jedyna opcja odpalania silnika bylo kasowanie komp odlaczajac klemy na pare minut i zazynanie go az odpali.

    Po morderczej podrozy do Polski pojechalem do miechanika aby wkoncu naprawic auto. sprobowali wiec zmienic zawory pompy ale to tez nic nie dalo.
    Oddali mi samochod mowiac ze nie wiedza co jest grane i moze to byc cisnienie na listwie albo pompa paliwa ale nie sa pewni.

    PROSZE O POMOC BO WYDALEM JUZ 6TYS I NADAL MOJE AUTO JEST DO NICZEGO!

    Źródło: umserwis.fora.pl/a/a,2566.html




    
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Strona o fotograf Ostrów Wlkp ÂŤ Fotograf – serwis o fotografii ... Design by SZABLONY.maniak.pl.